CFGS Administració i Finances

Administració i Finances

Aquests estudis capaciten per organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, gestionant la informació, assegurant la satisfacció del client i/o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.

Informació CFGS Administració i finances

2.000 hores • 2 cursos acadèmics:
1650 hores al centre docent
350 hores al centre de treball

De dilluns a divendres de 16:00 a 21:00h

Móduls Professionals

  • Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial (132 hores)
  • Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa (66 hores)
  • Ofimàtica i Procés de la Informació (132 hores)
  • Procés Integral de l’Activitat Comercial (264 hores)
  • Comunicació i Atenció al Client (132 hores)
  • Anglès (132 hores)
  • Gestió de Recursos Humans (99 hores)
  • Gestió Financera (165 hores)
  • Comptabilitat i Fiscalitat (198 hores)
  • Gestió Logística i Comercial (99 hores)
  • Simulació Empresarial (99 hores)
  • Projecte d’Administració i Finances (33 hores)
  • Formació i Orientació Laboral (99 hores)
  • Formació en Centres de Treball (350 hores)

Tècnic/a superior d’administració i finances

Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s’han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.

  • administratiu o administrativa d’oficina;
  • administratiu o administrativa comercial;
  • administratiu financer o administrativa financera;
  • administratiu o administrativa comptable;
  • administratiu o administrativa de logística;
  • administratiu o administrativa de banca i d’assegurances;
  • administratiu o administrativa de recursos humans;
  • administratiu o administrativa de l’administració pública;
  • administratiu o administrativa d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories;
  • tècnic o tècnica en gestió de cobraments;
  • responsable d’atenció al client.