Acollim l’Escola Nova 21
L’EDN ha estat l’amfitriona aquest octubre en la primera trobada de la Xarxa Local del Berguedà de l’Escola Nova 21.
L’objectiu d’aquestes trobades és donar a conèixer als professionals de l’ensenyament els continguts i les metodologies d’aquesta nova manera d’entendre l’educació per tal d’entendre que després les puguin aplicar a les seves aules.
En aquesta darrera reunió es va treballar tot el tema de la creació de la Visió de Centre: saber cap on volen anar per reconèixer les estratègies que hem d’utilitzar. Un cop concretada aquesta Visió, s’aportarà la metodologia de les Espirals d’Indagació i altres eines per a avançar-hi.
A més, des de les 61 Xarxes Locals que integren la Xarxa també es treballarà una eina important, la rúbrica de canvi, que ha estat elaborant els darrers mesos una comissió de sis persones (directores i inspectores) i que tindrà la funció d’eina autoavaluativa per guiar el centre en el seu procés de canvi cap a la Visió.
La propera trobada serà al mes de novembre a l’escola Alfred Mata d Puig-reig.
Deixa un comentari