Competències Bàsiques
Els dies 3 i 4 de maig els alumnes de 4t d’ESO van fer les proves de Competències bàsiques de llengua catalana, castellana i anglesa, matemàtiques i la modalitat cientificotecnològica.
Enguany els alumnes han descarregat els enunciats dels seus exàmens directament als seus portàtils o tablets en una voluntat del Departament d’Ensenyament d’estalviar paper. Els alumnes sabran els resultats de les proves, obligatòries, a partir del juny i l’interès del Departament és conèixer el nivell dels nostres alumnes en acabar l’ESO.
Els quaderns de llengua catalana, llengua castellana i llengua estrangera inclouen activitats de comprensió lectora i expressió escrita. El quadern de matemàtiques conté activitats de numeració i càlcul, espai, mesura, representació gràfica de dades i relacions i canvi. El quadern de l’àrea de coneixement del medi natural conté diferents activitats d’explicació de fenòmens naturals i aplicacions tecnològiques, de reconeixement dels aspectes principals de la investigació científica i d’interpretació d’informació de caràcter científic i tecnològic.
Deixa un comentari