Dinàmiques de curs
Un dels objectius Vedruna és que els alumnes de les seves escoles coneguin els objectius de curs que us presentàvem la setmana passada, Cuidar-nos per cuidar el món, i és per això que han preparat un seguit de dinàmiques per treballar des de tutoria,
Els alumnes de Cicles Formatius d’Educació Infantil i de Cures Auxiliars d’Infermeria ja han començat a fer-les: la primera dinàmica l’han dut a terme els alumnes d’Educació Infantil i ha consistit a descobrir si s’havien cuidat aquest estiu, seguint tot una bateria de preguntes on en funció de com contestaven feien una passa endavant o no. El resultat ha estat positiu i a més a més han afegit que també havien cuidat els altres.
A Cures Auxiliars d’Infermeria han fet una 2a dinàmica dins l’assignatura C7 de suport psicològic al pacient. Han treballat la dinàmica del tronc de l’arbre, amb l’objectiu de saber cuidar i com ens hem sentit i si ens han cuidat i com ens hem sentit.
Dues bones dinàmiques per començar el curs!
Deixa un comentari