Administració i Finances
Aquests estudis capaciten per organitzar i executar les operacions de gestió i administració en els processos comercials, laborals, comptables, fiscals i financers d’una empresa pública o privada, aplicant la normativa vigent i els protocols de gestió de qualitat, gestionant la informació, assegurant la satisfacció del client i/o usuari i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i protecció mediambiental.
Informació CFGS Administració i finances
2.000 hores • 2 cursos acadèmics:
1.584 hores al centre docent
416 hores al centre de treball
De dilluns a divendres de 16:00 a 21:00h
Móduls Professionals
Primer Curs
MP01 – Comunicació i atenció al client |
MP2 – Gestió de la documentació jurídica i empresarial |
MP3 – Procés integral de l’activitat comercial |
MP4 – Recursos humans i responsabilitat social corporativa |
MP5 – Ofimàtica i procés de la informació |
MP6 – Anglès |
MP12 – Formació i orientació laboral |
Segon Curs
M07 – Gestió de recursos humans |
M08 – Gestió financera |
M09 – Comptabilitat i fiscalitat |
M10 – Gestió logística i comercial |
M11 – Simulació empresarial |
M13 – Projecte d’administració i finances |
M14 – Formació en centres de treball
416 hores de Pràctiques a l’Empresa.
Tutoria
Tècnic/a superior d’administració i finances
Amb aquests estudis s’obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s’han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.
- administratiu o administrativa d’oficina;
- administratiu o administrativa comercial;
- administratiu financer o administrativa financera;
- administratiu o administrativa comptable;
- administratiu o administrativa de logística;
- administratiu o administrativa de banca i d’assegurances;
- administratiu o administrativa de recursos humans;
- administratiu o administrativa de l’administració pública;
- administratiu o administrativa d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories;
- tècnic o tècnica en gestió de cobraments;
- responsable d’atenció al client.